Alfa Romeo Giulietta Bella Macchina!!!


Ένα ιστορικό όνομα με το συνδιασμό της σύγχρονης τεχνολογίας αποφάσισε να αναβιώση η Alfa Romeo.
Η αλλαγή πλεύσης που επέλεξε η Alfa Romeo για τα νέα της μοντέλα σχετικά με την ονοματολογία των μοντέλων της καταργώντας επιτέλους εκεινη την άχαρη κωδικοποίηση των παλαιότερων εκδόσεων (πχ 145,146,147) έφερε έναν αέρα ανανέωσης μαζί με πληθώρα νέων καινοτομιών.
πρωτού ξεκινήσω να αναφέρω το τι καινούργιο φέρνει το νέο μοντέλο θα κάνω μια αναφορά στον θρύλο που το ονομά του αναβιώνεται στο νέο μοντέλο.

Το 1954 η Alfa Romeo Giulietta Sprint άρχισε μια νέα φάση για την Alfa Romeo Καθώς είχε  την  παγκοσμία φήμη στους  αγώνες  αυτοκινή του και έγινε πλέον γνωστή, διμιουργεί το πρώτο μοντέλο μαζικής παραγωγής της Alfa Romeo. Η Giulietta παράχθηκε σε πολλές εκδόσεις αμαξωμάτων, συμπεριλαμβανομένης της Spider, η Sprint, TI, και Veloce.

ΦΩΤΟ

Η ιταλική εταιρεία σχεδιασμού Pininfarina ήταν Χρεωμένη για το σχεδιασμό ενός νέου προτότυπου μοντέλου για το 1955. Με κορυφαία  δημιουργία τους την Giulietta Spider.Για πρώτη φορά παρουσιάστηκε στο κοινό στην έκθεση του  Τορίνο το 1956  έτοιμη για παραγωγή. 

Το 1956, η Veloce ήταν πιά γεγονός. Αυτή η έκδοση ήταν πολύ σπορ, με τα dual-cam 1300 cc και  κινητήρα από αλουμίνιο. Χρησιμοποιώντας διπλά Weber DC03 καρμπυρατέρ έβγαζε εκείνη την εποχη 90 ίππους που ήταν κορυφαία απόδοση για την εποχή του.Επίσης διμιουργήθηκε μια αγωνιστική έκδοση για αγώνες αντοχής,με μεγαλύτερα φρένα μπροστά με εξαιρετική δύναμη πέδησης. Με τη χρήση Plexiglas πίσω και τα πλευρικά παράθυρα και τις  πόρτες από κράμα αλουμινίου,μειώθηκε το βάρος σε μεγάλο βαθμό για τη βελτίωση των επιδόσεων. Η Veloce Ήταν τροποποιήμένη  διαθέσιμη στην έκδοση Spider και Sprint.

Λιγότερα από 2800 Alfa Romeo Giulietta Spider Veloce παρήχθησαν κάνοντας το έτσι ένα πραγματικά σπάνιο και συλλεκτικό μοντέλο.

Και ας επανέλθουμε στα σημερινά δεδομένα που πλέον οι απαιτήσεις είναι άλλες αλλα ταυτόχρονα δεν έχει εξαφανιστεί πλήρως το αγωνιστικό πνεύμα της Alfa….

Ένα πραγματικά όμορφο αυτοκίνητο που δεν χορταίνεις να το κοιτάς, αυτή τη φορά το σχεδιαστηκό τμήμα της Alfa έκανε τρομερή δουλειά.

Ένα αμάξωμα γεμάτο καμπύλες από τον τρισδιάστατο θυρεό στην μάσκα του αυτοκινήτου μέχρι τα εντυπωσιακά φώτα ημερας τεχνολογίας Led όπως επίσης και της ίδιας τεχνολογίας πίσω φώτα μεταφέρουν ένα δυναμισμό που δεν υπάρχει σε άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας.

Το αυτοκίνητο που ανήκει στην μικρομεσαία premium κατηγορία  διατίθεται με ένα τύπου Hatchback πεντάθυρο αμάξωμα (αυτή θα είναι και η μοναδική επιλογή) με εντυπωσιακό στοιχείο της κρυμένες πίσω χειρολαβές στης πόρτες δίνοντας του έτσι την ψευδαίσθηση ενός coupe.

Στο εσωτερικό του παρέχεται υψηλού επιπέδου ποιότητας απο τα πλαστικά φτάνοντας σε σημειο τα λεγόμενα απο τους ιθύνοντες της Alfa πώς το αυτοκίνητο έχει πλέον ανταγωνιστές την premium κατηγορια (golf,A3BMW 1)αποδίδονται και επίσημα στην πράξη.

το αυτοφερόμενο αμάξωμα είναι κατασκευασμένο απο χάλυβα υψηλής αντοχής και εγκαινιάζει μια απόλυτα καινοτόμα αρχιτεκτονική ιδέα που ονομάζεται «Compact» – σχεδιασμένη για να ικανοποιήσει και τις πιο υψηλές απαιτήσεις σε ότι αφορά το κράτημα, την ευελιξία και την ασφάλεια.

Η αφετηρία της πλατφόρμας “Compact” βρίσκεται στο παρελθόν: καινοτόμο περιεχόμενο, ποιότητα υλικών, συναρμολογικότητα και υψηλές επιδόσεις και επίπεδα ασφάλειας.

Έχει αρκετά άνετους χώρους χάρη στο μακρύ μεταξόνιο (2634mm) αλλά λόγο της έντονα κεκλιμένης οροφής πίσω έχουμε μείωση του εσωτερικού ύψους αλλά δεν δημιουργεί σημαντικό πρόβλημα τα καθίσματα είναι άνετα αν και ένα κλίκ ποιό σκληρά απο τους ανταγωνιστές κάνοντάς τα λίγο πιό άβολα στα πολύωρα ταξίδια,εντυπωσιακό είναι επίσης το τριάκτινο τιμόνι με τα πλήκτρα διαχείρησης του ραδιοφώνου και του cruise control όπως εκείνη η extra μεταλλική φάσα (το μεταλλικό  κομμάτι που χωρίζει το ταμπλό σε δύο μέρη για λόγους αισθητικής)   που δίνει τον αέρα πολυτελείας.

Ας περάσουμε σε ένα κομμάτι τώρα για το οποίο η Alfa romeo έγινε γνωστή μέσα απο τους αγώνες και ενδιαφέρει πολλούς alfisti

Το τρίπτυχο : κινητήρας-ανάρτηση-τιμόνι,  τομείς στους οποίους η Alfa παρέδωσε μάθημα σε όλους τους κατασκευαστές στο παρελθόν

Είναι όντως αντάξια σήμερα εν έτη 2010;

Στην Γκάμα του μοντέλου απο πλευράς κινητήρων διατίθενται δύο βενζινοκινητήρες 1.4 λίτρων turbo 120 και 170 ίππων ο τελευταίος με το σύστημα multi air που ενσωματώνει ένα  ηλεκτρο-υδραυλικό σύστημα ενεργοποίησης των βαλβίδων εισαγωγής,(καταργώντας την πεταλούδα γκαζιού)που παρέχει περισσότερη ισχύ, περιορίζει την κατανάλωση κατά 10% συγκριτικά με τους παραδοσιακούς κινητήρες και μειώνει τις εκπομπές CΟ2,  και τον 1750 ΤΒi 235 hp που διατίθεται αποκλειστικά στην έκδοση Quadrifoglio Verde.

Χωρίς να θέλουμε να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο αγορας με τον κινητήρα με τα 120 άλογα αποφασίσαμε να οδηγήσουμε αυτον με τα 170 που σαφώς προσφέρει παραπάνω ιπποδύναμη και καλύτερη κατανάλωση και όπως και να το κάνουμε είναι πειρασμός ένα αυτοκίνητο με 170 ίππούς.

Οί πρώτες εντυπώσεις που αποκομίσαμε ήταν ιδιαίτερα θετικές ισσοροπημένος θα λέγαμε εμείς που αποδίδει 170 ίππους στις 5500σ.α.λ με ροπή 25Nm στις 2500 στο mode (dunamic)και 23 Nm στις 2250 σ.α.λ( στο normal mode) ιδιαίτερα θετική εντύπωση μας έκανε που συνεργάζεται άψογα με το εξάρι κιβώτιο με τις σωστά μελετημένες κοντές σχέσεις που γίνεται καλύτερη η διαχείρηση της δύναμης απο τον οδηγό και με ένα θετικό κούμπωμα που παρέχει ο επιλογέας ταχυτήτων βοηθούν την κατάσταση κανοντάς σε να ξεχάσεις ότι ήξερες απο τα προβλήματα που στοίχειωναν της Alfa.

Η ανάρτηση του αποτελείται απο γόνατα Mcpherson μπροστά και πολλαπλούς συνδέσμος πίσω με χρήση εκτενούς αλουμινίου για μείωση του φερόμενου βάρους δίνοντας στην όλη κατασκευή μια απαράμιλλη ισορροπία και άνεση χωρίς να κοπανάει στις εγκάρσιες ανωμαλίες του οδοστρώματος ανταγωνίζοντας μεγαλύτερης κατηγορίας οχήματα.

Το τιμόνι του είναι ηλεκτρικό με  2,2 στροφές απο άκρη σε άκρη ακριβές ,γρήγορο και μεταδίδει όση πληροφορία χρειάζεται να φτάσει στον οδηγό   

Χάρη στην μηχανολογική εξέλιξη που δαπάνησε η Alfa σέ όλους τους τομείς δεν θα άφηνε ανεπηρέαστα και τα ηλεκτρονικά του και εξέλιξε ένα σύστημα που το ονόμασε DNA (ένας διακόπτης στο ταμπλό με τις επιλογές Dynamic,Normal,All weather) που επιτρέπει σε κάθε διαφορετική λειτουργία την αλλαγή της απόκριση του τιμονιού,απόκριση κινητήρα δυναμική λειτουργία των ηλεκτρονικών ευστάθειας Traction control κτλ..

Σαν σύνολο το αυτοκίνητο μας εντυπωσίασε τόσο σε εμάς που βρισκόμασταν μέσα τόσο και σε αυτούς που βρίσκονταν και το έβλεπαν απ’έξω  εντυπωσιακό σε εμφάνιση,άριστη οδική συμπεριφορά (δικαιώνοντας τους alfisti)αποδοτικούς κινητήρες και το σημαντικότερο οικονομια καυσίμου…

Είναι μία πρόταση που θα χαίρεστε να την οδηγείτε…

Γιώργος Μ.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

κινητήρας τετρακύλινδρος εμπρός εγκάρσια σε σειρά Turbo,170 ίπποι στις 5.500 σ.α.λ, ροπή 250Nm στις 2500(dynamic) 230Nm στις 2250 (Normal) Μήκος-Πλάτος-Υψος σε mm 4351-1798-1465,Μεταξόνιο 2634mm κατανάλωση 5,8 λίτρα ανα  100 Km,εκπομπές καυσαερίων 134 CO2 (g/Km).

Τιμή από 22650 Euro progression,Distinctive 23950 Euro

ΠΗΓΗ:alfaromeo.gr

Advertisements

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: